När det känns omöjligt

 
Ni vet den här känslan när allt känns tomt och man får en klump i magen som bara växer för att inget blir bättre? Spelar nästan ingen roll hur man gör. Exakt så har jag känt i flera veckor nu och den här veckan har det varit allra värst eftersom jag har mens för tillfället också, så blir arg och irriterad på iprincip ALLT och ALLA. Har så extremt mycket att göra i skolan just nu.. Läser två kurser samtidigt och i den ena kursen ska en labbrapport in på måndag och tentan är på tisdag och har knappt börjat på rapporten samt knappt pluggat på kursen heller... Så det känns SKIT. Sen i den andra kursen jag läser ska vi ha en redovisning i på onsdag och sen är tentan på måndagen efter, så kommer ju inte hinna plugga på den förrän nästa vecka... Vilket också känns SKIIIIIT. Min lillebror och mamma kommer hit i helgen vilket känns jättekul på ett sätt men jag behöver ju verkligen plugga så det är samtidigt lite jobbigt. Sorry att jag är så negativ i detta inlägg men jag har haft panikångest varje dag i flera veckor och vill nästan bara ge upp, men det är bara ett litet tag kvar nu så jag ska göra mitt bästa. Det finns alltid omtentor om det inte skulle gå, men jag tänker inte låtsas här som att allt är helt okej. Hoppas iallafall att ni har en bättre dag. <3 
Allmänt | |
Upp