Helg!!

Satan vad cool jag såg ut på den här bilden!
 
Den här helgen har bara varit lugn och skön, precis som jag gillar! I fredags var jag hos Linnea och bara snackade i flera timmar, åt även lite gott vilket inte satt fel ;) Sedan på lördagen så var Jonte och skrev tenta så jag hade lite ensamtid ett tag, gick på en långpromenad och körde lite yoga plus att jag drack kaffe i flera timmar, så nice. Efter att Jonte var klar så åkte vi till rusta och köpte diskmaskinstabletter, såå bra pris där och man är ju fattig student så! hehe. Sedan hade jag lovat honom att testa spela runescape så vi gjorde det flera timmar... Dagens morgon började dock inte lika bra eftersom jag vaknade i panik eftersom det regnade och våra utemöbler var kvar ute på balkongen, så det var bara att kasta sig upp ur sängen och ta in dem så snabbt som möjligt. Sen dess har jag bara druckit kaffe, smoothie och kollat på YT i princip. Idag ska jag få klippa Jontes hår, så tänkte lägga upp före- och efterbilder sedan! Annars ska jag väl kolla lite på labbar som vi ska ha i veckan och lite sådär, blir nog en lugn dag för jag känner mig väldigt trött och seg, nästan som att jag festat hela natten? Orättvist att bli bakis när man bara varit hemma, haha. Hoppas att ni som läser detta har en fin dag. <3
Allmänt | |
Upp