Försök vända det till något annat

Älskar denna bild på Fiona. <3
 
Idag blev en sån dag där jag efter tre timmar på föreläsning började kallsvettas, skaka och känna panikångesten krypande påväg. Jag har så himla svårt för att sitta still på föreläsningar, det bara kryper i hela kroppen verkligen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ibland har jag bara gett upp, gått hem och lagt mig i sängen och gråtit för att jag känner mig värdelös som inte ens kan gå på en föreläsning, det kan väl ALLA? brukar jag tänka.
Men idag kände jag mig ändå stark på något sätt, jag brukar försöka tänka att ångesten fan inte ska få vinna över mig, att det är jag som bestämmer över vad jag ska göra med mitt liv. Ibland funkar det inte när den tar över för mycket, men idag kunde jag hantera det och för mig är det en VINST. Jag är väldigt tacksam över att jag orkar kämpa och om det är nån annan där ute som läser detta och känner igen sig så är du inte ensam. <3
 
Ha en fin dag.
Psykisk ohälsa | |
#1 - - Pauline Hurtig:

så söt katt!

Upp