Det här är jag tacksam för idag

 
 
Det finns så mycket som jag är tacksam för varje dag. Men ibland är det väääldigt svårt att se bortom det jobbiga som händer just NU och tänka på saker man är tacksam för istället. Men just idag är jag TACKSAM!
 
Jag är tacksam för... att jag är frisk och mår bra 
Jag är tacksam för... att mina nära och kära mår bra 
Jag är tacksam för... mina katter som alltid vill gosa 
Jag är tacksam för... min pojkvän som alltid finns där för mig
Jag är tacksam för... att jag har ett så fint hem där jag trivs fantastiskt bra
Jag är tacksam för... att jag varje dag har mat på bordet
Jag är tacksam för... att jag har möjligheten att plugga precis vad jag vill
Jag är tacksam för... att jag kan träna precis vad jag vill för att min kropp orkar det
 
Det finns säkert mycket mer på den här listan, men det här är några av sakerna som jag är tacksam för just idag, var tacksam du också. <3
Allmänt | |
#1 - - Matilda Berlin:

Så himla mycket fint att vara tacksam över! Man kan ju liksom inte bli annat än glad att läsa sånna här inlägg =) KRAM fina <3

Svar: <3 puss!
ⒺⓂⓂⒶ

Upp