Så jävla dyrt

Nämen hallåådär bloggen!
Jag kom tillbaka till Umeå tisdagkväll och sen dess har jag i princip bara pluggat till min omtenta som jag har imorgon i elektromagnetism. Ser såååå mycket framemot att få den överstökad, soo please ge mig en bra tenta. <3 Förresten så firar jag och Jonte 1 år och 8 månader idag, han är fan bäst!
Både jag och Fiona är supernöjda över att det går att sitta ute på balkongen och mysa nu, hihi
 
SCHEMA kommande dagar
Lör:
Tenta (09-15)
Yoga (Med Adriene SÅKLART)
Bara ta det lugnt
 
Sön:
Plugga astrofysik
Träna
Robinson!! (Hype eller vadå?)
 
Mån:
Plugga astro/strömlära
Föreläsning astrofysik
Träna
 
Tis:
Föreläsning i strömläran
Studie-möte
Plugga strömlära
Göra nytt syntest fast med linser (Så jävla dyrt det är? Blir ruinerad.)
Kaaanske göra nåt för att det är valborg
 
Angående det här med valborg, är det bara jag som tycker det är så jävla tråkigt att hitta på saker på dagar när man "SKA" ha roligt? Typ valborg, midsommar eller nyår osv. Tycker alltid det blir för höga förväntningar och sen blir det bara dåligt liksom. 
Jaja, nu ska jag se nån serie med min sötis på balkongen med massa filtar. Ha det fint! 
 
Allmänt | |
Upp