Min nya kärlek för Yoga! - och kanske Adriene?

För ungefär en månad sedan hittade jag på riktigt min kärlek för yogan. Jag har kört yoga flera gånger förut men har aldrig riktigt fastnat för det, men nu så gjorde jag det. Det började med att jag bara körde nåt ströpass hemma för att jag kände mig lite stel och hade ont i huvudet/nacken nästan varje dag. Sedan hittade jag en "31 day yoga challenge" och blev klar med den i förrgår, helt fantastiskt! Kommer nog fortsätta att köra yoga nästan varje dag framöver. Jag har kört med en tjej som heter Adriene som har helt kostnadsfria videor på youtube, där hennes kanal heter "Yoga with Adriene". Fan vilken fantatisk brud alltså!!! Kommer fortsätta att köra med henne så får vi se om jag märker av ännu mer förändringar i framtiden. Märker redan att jag blivit starkare och uthålligare både på och utanför mattan. Om ni har möjlighet att testa yoga - Do it! 
 
Adriene. <3
Träning och häsla | |
Upp