Snart sommarledigt!

Hejsan alla vackra människor! 
Var ett bra tag sen jag skrev ett inlägg här, men det har varit mycket i vägen så att säga. På fredag skriver jag min sista tenta innan sommarledigheten och just nu känns det extremt skönt. På lördagen kommer jag och Jonte att ta med oss katterna, åka till sundsvall, lämna av dem och sedan åka vidare mot Helsingborg på måndagen! Sedan ska vi båda jobba där som postisnissar i ca. 5 veckor. Det jag ser mest framemot är att vi ska gå på ULLARED! Satan vad jag älskar ullared, även om jag aldrig varit där. Haha. 
 
Efter vi har jobbat klart beger vi oss mot Göteborg, Ed Sheeran, Liseberg och lite kusinbesök! Trevligt trevligt. Tillslut avslutar vi några veckor i Sundsvall innan vi beger oss till Umeå igen! Gaaanska planerad sommar, huh? 
 
Nu ska jag fortsätta tentaplugga och kolla ut på det fina vädret man inte får ta del av! Hoppas ni har en bra dag. 
Lite bilder från när vi var i Spanien och sista bilden är på Jonte och en ny kompis han fick när vi var ute ;) 
Allmänt | |
Upp